Erkekler dikkat: Kahve prostat kanser riskini azaltiyor..
1986 - 2006 arası 50.000 erkekte yapılan çalışmada bu süre sonunda 4,975 erkekte prostat kanseri görüldü. Günde 6 ya da daha fazla kahve içen erkelerde saldırgan tip prostat kanseri gürlme oranı içmeyenlere göre %59 daha az.
Ancak bu etki kahvedeki kafeine bağlı değil, çünkü kafeinsiz kahve içenlerde de aynı yarar görülmekte. Bu etkinin de kafein dışındaki antioksidanlara bağlı olduğu düşünülüyor. Saldırgan prostat kanseri riski üzerinde yapılan az sayıda çalışma olduğu için bu sonuç önemli kabuş edilmekte.




1 $ = TL 1.83
1 € = TL 2.34
RSS